Шановні учні 9-х класів!
Завдання буду виставляти по темах, і прописувати, що вам необхідно буде виконувати. 
Бажаю успіхів)
За 29.05.20 Тема: Повторення навчального матеріалу за рік.
Фізика у нашому житті відіграє важливу роль.
Пропоную переглянути відео, які пояснюють будову та принципи робои пристроїв, котрі ми часто використовуємо.
Домашнє завдання: підготувати інформацію про принципи роботи або будові інших пристроїв, які ми використовуємо у повсякденному житті. Оформити у вигляді презентації або реферату.
Роботи надсилати на електронну пошту.
За 28.05.20 Тема: Повторення навчального матеріалу за ІІ семестр.
Фізика у нашому житті відіграє важливу роль.
Пропоную переглянути відео, який принцип будови пристроїв, котрі ми часто використовуємо.
Домашнє завдання: підготувати інформацію про принципи роботи або будові інших пристроїв, які ми використовуємо у повсякденному житті. Оформити у вигляді презентації або реферату.
Роботи надсилати на електронну пошту
За 26.05.20 УВАГА!!! У понеділок 25.05.20 Підсумкова робота з фізики за період карантину
За 22.05.20 Тема: Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі
Орієнтовні теми до уроку (перейти за посиланням)
До даного уроку готуєте за однією із орієнтовних тем, які прикріпленні вищи.
Види роботи: презентація, відео-виступ (до 4-х хвилин).
Основні критерії оцінювання:
1) науковість інформації;
2) доступність подання інформації;
3) презентабельність (наявність ілюстрацій, схем або комп’ютерної презентації).
Для підготовки повторити §30-40 та задачі до уроків.
За 21.05.20 Тема: Альтернативні джерела енергії
Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
 
За 19.05.20 Тема: Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природо-користування та збереження енергії
Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Домашнє завдання: Опрацювати §40, підготувати колаж з даної теми
 
За 14.05.20 Тема: Захист навчальних проєктів.
За 12.05.20 Тема: Контрольна робота з теми "Рух і взаємодія. закони збереження"
За 29.05.20 Тема: Повторення навчального матеріалу за рік.
Фізика у нашому житті відіграє важливу роль.
Пропоную переглянути відео, які пояснюють будову та принципи робои пристроїв, котрі ми часто використовуємо.
Домашнє завдання: підготувати інформацію про принципи роботи або будові інших пристроїв, які ми використовуємо у повсякденному житті. Оформити у вигляді презентації або реферату.
Роботи надсилати на електронну пошту.
За 28.05.20 Тема: Повторення навчального матеріалу за ІІ семестр.
Фізика у нашому житті відіграє важливу роль.
Пропоную переглянути відео, який принцип будови пристроїв, котрі ми часто використовуємо.
Домашнє завдання: підготувати інформацію про принципи роботи або будові інших пристроїв, які ми використовуємо у повсякденному житті. Оформити у вигляді презентації або реферату.
Роботи надсилати на електронну пошту
За 26.05.20 УВАГА!!! У понеділок 25.05.20 Підсумкова робота з фізики за період карантину
Порядок виконанні робота:
1)вибираєте посилання для вашого класу  переходите по ньому, у роботі вказуєте вашу електронну адресу, прізвище та ім'я. 
2)У останніх задачах вам необхідно прикріпити розв'язання задачі (фото) до даного завдання, для цього, натискаєте під задачою "ДОБАВИТЬ ФАЙЛ" і добавляєте фото розв'язаної задачі.  
3) Після відповіді на усі запитання натискаєте ""ОТПРАВИТЬ", і у вас висвітлюється повідомлення: Відповідь відправлена. Оцінка буде надіслана на вказану електронну адресу після ручної перевірки.  
Бажаю успіхів!
9-А клас -  https://forms.gle/THmWk6DSoMsYLSrf7
9-Б клас  - https://forms.gle/KNqXdJcSh8rLfSPS9
9-В клас - https://forms.gle/3NHHipc4MauJ4Tio9
9-Г клас - https://forms.gle/yHKZWeNR3FMEeey89
За 22.05.20 Тема: Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі
Орієнтовні теми до уроку (перейти за посиланням)
До даного уроку готуєте за однією із орієнтовних тем, які прикріпленні вищи.
Види роботи: презентація, відео-виступ (до 4-х хвилин).
Основні критерії оцінювання:
1) науковість інформації;
2) доступність подання інформації;
3) презентабельність (наявність ілюстрацій, схем або комп’ютерної презентації).
Для підготовки повторити §30-40 та задачі до уроків.
Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Повторити ст. 264 – 265
Заповнити подану таблицю для всіх видів альтернативної енергетики.
Вид 
альтернат-тивної 
енерге-тики 
 | 
  
Яка енергія 
застосо-вується 
 | 
  
Переваги 
 | 
  
Недоліки 
 | 
  
Чи застосовується в Україні. Якщо так, 
де саме 
 | 
  
Країни – лідери застосування даного виду 
енергетики 
 | 
 
Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Домашнє завдання:
Опрацювати ст. 261 – 265 Розпочати підготовку до уроку-семінару (орієнтовні теми повідомлень (перейти за посиланням); регламент до 4 хв).
За 15.05.20 Тема: Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес.Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Домашнє завдання: Опрацювати §40, підготувати колаж з даної теми
За 14.05.20 Тема: Захист навчальних проєктів.
Рекомендації до підготовки проєкту рекомендації
Теми проєктів (сторінка №260 у підручнику)
До 17.05
За 12.05.20 Тема: Контрольна робота з теми "Рух і взаємодія. закони збереження"
Контрольна робота Перейти за посиланням
За 08.04.20 Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Розглянути типові завдання і задачі з даної теми (перейти за посилання)
За 08.04.20 Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Розглянути типові завдання і задачі з даної теми (перейти за посилання)
Домашнє завдання: Повторити § 36–39
 
За 07.05.20 Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.
Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Домашнє завдання:
Опрацювати § 39, Вправа № 39 (6)
Дати відповідь на запитання:
1. Наведіть приклади об’єктів кожного зі структурних рівнів Всесвіту.
2. Яка теорія переважно описує мікросвіт? макросвіт? мегасвіт?
3. Чому кожна фізична теорія має межі застосування?
4. Які фундаментальні взаємодії ви знаєте? Наведіть приклади їх проявів.
5. З якою властивістю простору або часу пов’язаний закон збереження і перетворення енергії? закон збереження імпульсу?
6. Які існують види енергії?
7. Наведіть приклади проявів закону збереження та перетворення енергії.
До 09.05
За 05.05.20 Тема: Лабораторна робота 7 Вивчення закону збереження механічної енергії
Переглянути відео
Опрацювати презентацію
Оформити роботу за поданим бланком (БЛАНК) у форматі PDF (з формулами)
(БЛАНК) у форматі Word
Записувати роботу можете на бланку або у зошиті
Виконати до 07.05
За 30.04.20 Тема: Розв'язування задач
Опрацювати відео-урок
Домашнє завдання: виконати завдання за наступною формою.
Форма застосування законів збереження та імпульсу в механічних явищах
До 03.05
За 28.04.20 Тема: Розв'язування задач
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
Домашнє завдання Повторити § 38, розв'язати задачі (перейти за посиланням) До 30.04.
За 24.04.20 Тема: Розв'язування задач
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
Домашнє завдання - пройти тестування (перейти за посиланням)
Зверніть увагу! Тест можна пройти один раз, тому одразу правильно підписуйте виконавця тесту. До 28.04
За 23.04.20 Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Переглянути навчальне відео
(перейти за посиланням)
Домашнє завдання Опрацювати § 38 До 24.04
 
За 21.04.20 Тема: Розв'язування задач.
Розглянути типові задачі з даної теми (перейти за посиланням)
Домашнє завдання: пройти тестування
При проходженні тесту вказуйте своє ПРІЗВИЩЕ ІМЯ та КЛАС.
Нікнейми чи інші підписи не вказуйте. До 24.04
За 17.04.20 Тема: Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути відео (перейти за посиланням):
- український космонавт Леонід Каденюк;
- 12 квітня -перший політ людини в Космос;
- запуск Falcon Heavy компанії SpaseX (повна версія);
- реактивний рух;
- реактивний рух у природі (восьминіг);
- політ у космос "До 59 річниці освоєння космосу";
- політ ракети Proton M 2013 рік.
Домашнє завдання: підготувати інформацію на одну із тем:
- "Україна - космічна держава";
- Видатні космонавти України;
- Розробки український вчених у ракетобудуванні.
До 21.04
За 16.04.20 Тема: Розв'язування задач з теми "Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу"
Переглянути навчальні відео (перейти за посиланням)
Розглянути розв'язання типових задач з даної теми (перейти за посиланням)
Домашнє завдання: розв'язати задачі (перейти за посианням)
ДЗ надіслати на електронну пошту nakonechnacotyc@gmail.com (обов'язково підписавши прізвище, ім'я та клас). До 20.04
За 14.04.20 Тема: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
Переглянути відео-урок (перейти за посиланням)
Домашнє завдання: Опрацювати &36 До 16.04
За 10.04.20 Тема: Розв'язування задач з теми: "Рух тіла під дією кількох сил"
1 етап: опрацювати приклади розв'язання типових задач з даної теми (перейти за посиланням)
2 етап: Пройти оцінювання відповідно для свого класу:
ІІ етап: Пройти оцінювання за посиланням:
ІІ етап: переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ZvRjSPzFG_0
За 07.05.20 Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.
Опрацювати теоретичний матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Домашнє завдання:
Опрацювати § 39, Вправа № 39 (6)
Дати відповідь на запитання:
1. Наведіть приклади об’єктів кожного зі структурних рівнів Всесвіту.
2. Яка теорія переважно описує мікросвіт? макросвіт? мегасвіт?
3. Чому кожна фізична теорія має межі застосування?
4. Які фундаментальні взаємодії ви знаєте? Наведіть приклади їх проявів.
5. З якою властивістю простору або часу пов’язаний закон збереження і перетворення енергії? закон збереження імпульсу?
6. Які існують види енергії?
7. Наведіть приклади проявів закону збереження та перетворення енергії.
До 09.05
За 05.05.20 Тема: Лабораторна робота 7 Вивчення закону збереження механічної енергії
Переглянути відео
Опрацювати презентацію
Оформити роботу за поданим бланком (БЛАНК) у форматі PDF (з формулами)
(БЛАНК) у форматі Word
Записувати роботу можете на бланку або у зошиті
Виконати до 07.05
За 30.04.20 Тема: Розв'язування задач
Опрацювати відео-урок
Домашнє завдання: виконати завдання за наступною формою.
Форма застосування законів збереження та імпульсу в механічних явищах
До 03.05
За 28.04.20 Тема: Розв'язування задач
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
За 24.04.20 Тема: Розв'язування задач
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
Домашнє завдання - пройти тестування (перейти за посиланням)
Зверніть увагу! Тест можна пройти один раз, тому одразу правильно підписуйте виконавця тесту. До 28.04
За 23.04.20 Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути презентацію
Переглянути навчальне відео
(перейти за посиланням)
Домашнє завдання Опрацювати § 38 До 24.04
За 21.04.20 Тема: Розв'язування задач.
Розглянути типові задачі з даної теми (перейти за посиланням)
Домашнє завдання: пройти тестування
При проходженні тесту вказуйте своє ПРІЗВИЩЕ ІМЯ та КЛАС.
Нікнейми чи інші підписи не вказуйте. До 24.04
За 17.04.20 Тема: Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.
Опрацювати матеріал (перейти за посиланням)
Переглянути відео (перейти за посиланням):
- український космонавт Леонід Каденюк;
- 12 квітня -перший політ людини в Космос;
- запуск Falcon Heavy компанії SpaseX (повна версія);
- реактивний рух;
- реактивний рух у природі (восьминіг);
- політ у космос "До 59 річниці освоєння космосу";
- політ ракети Proton M 2013 рік.
Домашнє завдання: підготувати інформацію на одну із тем:
- "Україна - космічна держава";
- Видатні космонавти України;
- Розробки український вчених у ракетобудуванні.
До 21.04
За 16.04.20 Тема: Розв'язування задач з теми "Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу"
Переглянути навчальні відео (перейти за посиланням)
Розглянути розв'язання типових задач з даної теми (перейти за посиланням)
Домашнє завдання: розв'язати задачі (перейти за посианням)
ДЗ надіслати на електронну пошту nakonechnacotyc@gmail.com (обов'язково підписавши прізвище, ім'я та клас). До 20.04
За 14.04.20 Тема: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
Переглянути відео-урок (перейти за посиланням)
Домашнє завдання: Опрацювати &36 До 16.04
За 10.04.20 Тема: Розв'язування задач з теми: "Рух тіла під дією кількох сил"
1 етап: опрацювати приклади розв'язання типових задач з даної теми (перейти за посиланням)
2 етап: Пройти оцінювання відповідно для свого класу:
У рядку "Введіть своє прізвище та ім'я" вводите своє Прізвище та ім'я
9-А
9-Б
9-В
9-Г
До 14.04
За 09.04.20 Тема: Рух тіла під дією кількох сил
1 етап: Пригадати загальні ознаки сил, які діють на тіла, основні етапи розв'язування задач з динаміки (перейти за посиланням)
2 етап: Пройти оцінювання відповідно для свого класу:
За 07.04.20 Тема: Розв'язування задач на тему "Рух тіл під дією сили тяжіння"
1 етап: Повторити формули з &34
2 етап: Розлянути розв'язки типових задач з даної теми (перейти за посиланням)
3 етап: Для перевірки закріплених знань пройти оцінювання за посиланням:
9-Б
9-В
9-Г
За 03.04.20 Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння.
1 етап: опрацювати навчальний матеріал (перейти за посиланням)
Виконати задачі:
1)Струмінь води з брандспойта, спрямовано вертикально вгору, досягнув висоти 16,2 м. З якою швидкістю вилітає вода з брандспойта?
За 09.04.20 Тема: Рух тіла під дією кількох сил
1 етап: Пригадати загальні ознаки сил, які діють на тіла, основні етапи розв'язування задач з динаміки (перейти за посиланням)
2 етап: Пройти оцінювання відповідно для свого класу:
У рядку "Введіть своє прізвище та ім'я" вводите своє Прізвище та ім'я
9-А
9-Б
9-В
9-Г
1 етап: Повторити формули з &34
2 етап: Розлянути розв'язки типових задач з даної теми (перейти за посиланням)
3 етап: Для перевірки закріплених знань пройти оцінювання за посиланням:
У рядку "Введіть своє прізвище та ім'я" вводите своє Прізвище та ім'я
9-А9-Б
9-В
9-Г
За 03.04.20 Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння.
1 етап: опрацювати навчальний матеріал (перейти за посиланням)
Виконати задачі:
1)Струмінь води з брандспойта, спрямовано вертикально вгору, досягнув висоти 16,2 м. З якою швидкістю вилітає вода з брандспойта?
2) Камінь вільно падає з висоти 320
м. Який шлях він подолає за останні 2 с падіння?
 Результати роботи сфотографувати і вислати на електронну пошту nakonechnacotyc@gmail.com  (обов'язково підписавши прізвище, ім'я та клас).
За 20.03.20 Тема: Розв'язування задач з теми "Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
1 етап: повторити &32-33 Ознайомитись із типовими розв'язками задач з даної теми: перейти за посиланням
2 етап: Пройти оцінювання за посиланням:
1 варіант (учні за непарним номером у списку): перейти за посиланням
2 варіант (учні за парним номером у списку): перейти за посиланням
Зверніть увагу! У формах для оцінювання для останіх трьох завдань необхідно завантажити фото розв'язаних задач.
Бажаю успіху! ☺ Запитання надсилайте на  електронну пошту nakonechnacotyc@gmail.com 
За 19.03.20 Тема: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
1 варіант (учні за непарним номером у списку): перейти за посиланням
2 варіант (учні за парним номером у списку): перейти за посиланням
Зверніть увагу! У формах для оцінювання для останіх трьох завдань необхідно завантажити фото розв'язаних задач.
Бажаю успіху! ☺ Запитання надсилайте на електронну пошту nakonechnacotyc@gmail.com
2 варіант (учні за парним номером у списку): перейти за посиланням
Зверніть увагу! У формах для оцінювання для останіх трьох завдань необхідно завантажити фото розв'язаних задач.
Бажаю успіху! ☺ Запитання надсилайте на електронну пошту nakonechnacotyc@gmail.com
За 19.03.20 Тема: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
І етап: Опрацювати матеріал за даною темою (перейти за посиланням), законспектувати у зошит головні висновки.
ІІ етап: Пройти оцінювання за посиланням:
У стрічці "Введіть своє прізвище та ім'я"  вводите своє Прізвище та ім'я
9-А клас:  
9-Б клас: 
9-В клас:  
9-Г клас:  
Бажаю успіхів)))
За 17.03.20 Тема: Третій закон Ньютона
І етап: Опрацювати матеріал за даною темою (перейти за посиланням), законспектувати у зошит головні висновки.
ІІ етап: переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=xSLqv9lokbU
ІІІ етап: Розв'язати задачі:
1) Хлопчик масою 48 кг, стоячи на гладенькому льоду, відштовхнув від себе кулю масою 3 кг, надавши їй у горизонтальному напрямку прискорення 8 м/с2. Якого прискорення набув хлопчик?
2) Мотузка витримує натяг не більш ніж 300 Н. Чи порветься мотузка, якщо четверо тягнуть її в протилежні боки так, як показано на рисунку, силами по 100Н кожен? Чи порветься мотузка, якщо один її кінець закріпити, а всі четверо тягтимуть її за другий кінець в одному напрямку? 
Вправа № 32 (1, 2)
ІV етап: Результати роботи сфотографувати і вислати на електронну пошту nakonechnacotyc@gmail.com  (обов'язково підписавши прізвище, ім'я та клас).
Завдання виконати до 20.03
Завдання виконати до 20.03
За 12.03.20 Тема: Другий закон Ньютона
І етап: Опрацювати матеріал за даною темою (перейти за посиланням), законспектувати у зошит головні висновки.
ІІ етап: переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ZvRjSPzFG_0
ІІІ етап: Розв'язати задачі:
1. Якого прискорення набуває тіло масою 4 кг під дією сили 16 Н?2. Іграшковий автомобіль масою 200 г рухається з прискоренням 1 м/с2. Визначте модуль рівнодійної сил, які діють на автомобіль.3. Швидкість прямолінійного руху тіла під дією сили 12 Н змінюється за законом  v_x=10-3t (значення величин у формулі наведено в СІ). Визначте масу тіла.4) Якщо візок тягнути із силою 4 Н, то його прискорення буде 0,3 м/с2. З якою силою потрібно його тягнути в тому ж напрямку, щоб прискорення візка стало 1,2 м/с2? Тертя не враховувати.Вправа № 31 (1-3)
ІV етап: Результати роботи сфотографувати і вислати на електронну почту nakonechnacotyc@gmail.com  (обов'язково підписавши прізвище, ім'я та клас).
Завдання виконати до 20.03 
Комментариев нет:
Отправить комментарий